Известие

Collapse
No announcement yet.

Два въпроса за 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Два въпроса за 156-ца

    Колеги извинявам се ако я има вече темата ама как са хваща тая вата само виси и не са задаржа на щипката дето трябва да я държи някои измислил ли е как става фокуса?И другият ми проблем е че като натисна съединитела да освободя от скорост и оборотите падат на 400 после се дигат на 1500 или някаде там и така няколко пъти и като спра се успокояват направи ми впечатление че го прави и като я пускам по инерция от някои баир както работи на 800 оборота и почва да ги клати и като спра се оправя сменил съм свещти стъпково моторче ламбда сонда мъркуча след дебитомера че беше разпран и съм чистил дросела кабелите са за смяна дебитомера отчита малко по големи стоиности колата е 1.8 TS 99 година.Инъче незаписва грешки и гори мн прилично което ме озадачава допълнително.Същто така мисля че е спаната ама тва предполагам е заради дебитомера.Ако някои е имал подобен проблем кажете как се оправя че ме побърква мн е дразнещо.Благодаря предварително.
    Lancia Y-10-DEAD
    Fiat Tempra-EX
    alfa 156 1.8 TS

  • #2
    Добре дошъл във форума и във филма с оборотите

    http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=2099784
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • #3
      Коя вата?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        И аз това исках да попитам.
        При мен виси една при краката на седалката до шофьора.
        Под жабката. Виси, и няма закачане.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • #5
          Има,има аз моята я оправих.Ватата трябва да влезе между две пластини(така мога да го обясня) и се стискат,за да задържат ватата.При мен стана номера.За това,че е спъната си провери и състоянието на бубините!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от н.неделчев Покажи съобщение
            Има,има аз моята я оправих.Ватата трябва да влезе между две пластини(така мога да го обясня) и се стискат,за да задържат ватата.При мен стана номера.
            Няколко пъти я хващам и все пада. Накрая в кофата.
            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              сащата вата в краката до шофиора иначе намерих ги пластинките ама малко не и стига да хванат и мн ма дразни

              ---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

              Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
              Добре дошъл във форума и във филма с оборотите

              http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=2099784
              не ми излиза нищо като цакна линка
              Lancia Y-10-DEAD
              Fiat Tempra-EX
              alfa 156 1.8 TS

              Comment


              • #8
                Ами не знам как да постна линк през търсачката.Влез в раздел 156 и търси "клати обороти"...приятно четене
                Alfa 156
                ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Проблема с оборотите е във вакуума.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                    Проблема с оборотите е във вакуума.
                    Бе ако изхождам от логиката прави го само в движение порбвал съм да я пусна по инерция от някои баир ако е по дълъг в един момент пак почва да ги клати и мисля че е нещо свързано с отчитане на скорост на движение и празен ход няква вразка да имат дето ставаше дума за някав пин 15 ама не ми се режат кабели трябва да има и др начин.А да питам някои дето е по в час със електрониките датчик обороти може ли да има няква вразка със целият филм
                    Lancia Y-10-DEAD
                    Fiat Tempra-EX
                    alfa 156 1.8 TS

                    Comment


                    • #11
                      Търси пропуски на въздух, ламбда, дебитомер, квото са сетиш и ако пак ти клати значи караш правилната кола.

                      Толкова е писано че няма смисъл.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        режеш т.н. пин 15 и си готов повече никога няма да имаш тия проблеми, и забравяш за клатенето на оборотите

                        Comment


                        • #13
                          пропуски на въздух няма 2 спрея съ испръскал измих мотора от проверки вече.А тоя пин 15 ако го резна нали правили мизерии при по високи скорости като освободиш от скорост?
                          Lancia Y-10-DEAD
                          Fiat Tempra-EX
                          alfa 156 1.8 TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщение
                            пропуски на въздух няма 2 спрея съ испръскал измих мотора от проверки вече.А тоя пин 15 ако го резна нали правили мизерии при по високи скорости като освободиш от скорост?
                            Тоя пин като го резнеш ако не се лъжа просто не показва клатенето в оборотите,но това не означава,че ги няма......,просто оптическа измама........
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • #15
                              Ферариста беше обяснил някъде, че с резнат пин15, ако се наложи адаптация на дросела, нещо не се получават нещата...
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment

                              Working...
                              X